foto_22-23_retallada

David Duran Gisbert. (Coordinador). CV. Doctor en Psicologia (premi extraordinari de doctorat). Professor catedràtic del Departament de Psicologia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha participat en moltes accions de formació de professorat —tant a nivell nacional com internacional— sobre aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. David.Duran@uab.cat

Clara Bastart Jané. Graduada en Educació Primària (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball de Final de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). clarabastartjane@gmail.com

Guillem Bennàssar Badia. Graduat en Psicologia (Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya) amb menció en Salut i Educació. Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball de Final de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). gbennass@gmail.com 

Patricia Jara Calaforra Faubel. Doctora en Psicologia, llicenciada en Pedagogia i Mestra especialista en Educació Primària i Mestra especialista en Audició i Llenguatge. Professora Associada adscrita al Departament de Psicologia Experimental, Processos Cognitius i Logopèdia a la Facultat de Treball Social (Universidad Complutense de Madrid). Línies de recerca: Processos escriptors, Composició escrita espontània i avaluació, Escriptura creativa, Escriptura emocional. ORCID, LinkedIn, Research Gate, Google Scholar. patcalaf@ucm.es

Mariona Corcelles Seuba. Doctora en Psicologia i llicenciada en Filosofia. Assessora psicopedagògica. Professora del departament de Psicologia de l’Educació de la Facultat de Psicologia i Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Marionacs@blanquerna.url.edu

Andrea Fernández Barros. Graduada en Música, especialitat interpretació – viola. Màster d’Estudis Avançats d’Interpretació musical (MEAI), especialitat de música clàssica i contemporània – viola. Màster de formació del professorat. Actualment, estudiant de Doctorat del programa d’Educació en especialitat de didàctica musical, plàstica i corporal, enfocat en l’aprenentatge entre iguals. Professora de viola i cap del departament de corda del Conservatori de la Diputació de Tarragona a Reus. afbviola@gmail.com

Marta Flores Coll. Doctora en psicologia de l’educació (UAB), llicenciada en psicopedagogia (UOC) i diplomada en magisteri (URL). Ha treballat com a mestra de primària i actualment és Professora Lectora Serra Húnter del Departament de Psicologia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Fa formació de professorat sobre aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. marta.flores@uab.cat

Ivet Garriga Ràfols. Graduada en Educació Primària, menció en necessitats educatives específiques (UAB). Ha treballat com a mestra de robòtica a escoles públiques i concertades. A part, ha realitzat estudis superiors d’audiovisuals. ivetgr95@gmail.com

Antonio Ibor Marcuello. Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Diplomat en Magisteri Especialitat Educació Física (Universitat de Saragossa). Diplomat en Magisteri Llengua Estrangera Anglès (Universitat Pontifícia de Salamanca). Expert Universitari en Direcció y Gestió de Centres Educatius (Universitat Internacional de La Rioja). Director durant 9 anys a Salesians Osca, docent al mateix centre. Actualment, és estudiant del Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (DIPE). antonio.ibor@autonoma.cat 

​Ester Miquel i Bertran. Doctora en Psicologia. Professora Lectora Serra Húnter del Departament de Psicologia de l’Educació de la UAB. Formadora i assessora psicopedagògica de centres d’infantil, primària i secundària, en aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. ester.miquel@uab.cat

​Félix Quiñones Ramírez. Llicenciat en Educació i professor d’educació musical amb menció en direcció coral (UMCE, Xile). Màster en Musicologia, educació musical i interpretació de la música antiga (UAB). Actualment, estudiant del Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (DIPE). Experiència professional com a docent a primària i secundària, i ha realitzat voluntariat per a fundacions amb joves amb Síndrome de Down a Xile i Colòmbia. felix.qramirez@gmail.com

Julia Johanna Quiroz Macías. Graduada en Psicologia. Especialista en administració en salut, amb èmfasi en salut pública. Diplomada en Salut Mental a les institucions educatives. Màster en Pedagogia. Diplomada en Docència Universitària. Actualment, estudiant del Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (DIPE). Docent de Psicologia i Coordinadora de l’Escola Normal Superior de Villavicencio, Colòmbia. juliajohanna.quiroz@e-campus.uab.cat

Jesús Ribosa Martínez. Doctor en Psicologia de l’Educació (DIPE). Graduat en Educació Primària, menció en llengua anglesa (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, és formador i professor substitut del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació. jesus.ribosa@uab.cat

Mireia Soler Miralles. Diplomada en magisteri amb les especialitats de llengua anglesa i educació especial reconegudes (URL). Màster Interuniversitari en Psicologia de l’Educació (MIPE) i Màster en Gestió i Direcció de Centres Educatius (UB). Ha fet formació de professorat sobre docència compartida. Treballa com a mestra des de fa més de 10 anys (dos dels quals a EEUU) i actualment és estudiant del Doctorat Interuniversitari en Psicologia de l’Educació (DIPE). msole429@xtec.cat

David Tejero Portillo. Graduat en Psicologia (Universitat de Barcelona). Actualment, estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i fent les pràctiques i TFM a la Xarxa de Competències i al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI).

Vanessa Haydee Valdebenito Zambrano. Doctora en Psicologia de l’Educació (UAB) i Directora del Departament de Ciències de l’Educació de la Universitat Catòlica de Temuco (Xile). Ha participat i dirigit projectes de recerca vinculats a l’aprenentatge cooperatiu, l’educació inclusiva i la interculturalitat, a més de ser docent en programes de postgrau, màster i doctorat a nivell nacional. Actualment, és membre del Centro de Investigación en Educación en Contexto Indígena e Intercultural (CIECI) i cap de línia del Centro Nacional de Desarrollo del Liderazgo Educativo (CEDLE). vvaldebenitoz@gmail.com